Santa Run Waalwijk: Voedselbank Waalwijk ‘De Rijglaars’ en Scholengemeenschap De Overlaat. Wat een prima samenwerking!

Na vijf jaar weer een Santa Run in Waalwijk. Rotary Club Waalwijk en Ronde Tafel 131 De Langhstraet teken voor de sfeervolle organisatie ervan. Echt super fijn dat wij, Voedselbank Waalwijk ‘De Rijglaars’ gevraagd zijn als één van de goede doelen. Hierin hebben wij een prachtige samenwerking gevonden met de leerlingen van S.G. De Overlaat.

De leerlingen organiseren op 14 december een Kerstmarkt. Ze mochten zelf aangeven voor welke goede doelen zij zo hard aan de slag gaan. Voedselbank Waalwijk werd uitgekozen en is samen met Hospice Francinus de Wind, het goede doel. Iedereen is van harte welkom op deze Kerstmarkt van 16.00 – 19.00uur op locatie bij S.G. De Overlaat, Eikendonklaan 3 in Waalwijk.

Als aanvulling op hun eigen programma gaan deze top kerstmannen-/vrouwen ook lopen voor de Voedselbank tijdens de Santa Run Waalwijk op 17 december aanstaande, echt geweldig leuk!