BEDANKT!

Zondag 17 december is achter de rug. Een mooi dag om naar terug te kijken. De sfeer in het centrum was weer overweldigend. Waalwijk kleurde langzaam rood, maar dan opeens rond 14.30 uur was voor en achter, links en rechts iedereen rood gekleed. Aan de kraam werden nog vele Kerstmanpakken verkocht. De zitplaatsen op terrassen werden al vroeg door “supporters”bezet. Er liepen zelfs honden mee die ook waren verkleed! Onverwacht bezoek van leden van Rotary Club Adenau (Duitsland) die vanzelf meededen aan de Santa Run. Zij waren blij verrast en werden enthousiast. Kortom: Santa Run was Santastisch!

De band Time Out bracht vrolijke muziek, de warming up werd door velen enthousiast ontvangen. We zagen de handen omhoog gaan, we zagen deelnemers springen van links naar rechts. De percussieband, ingezet door Stichting ES, verzorgde gedurende de run voor opzwepend Caraïbisch muziek. Het verhoogde de sfeer nog meer…

Als Rotary Club Waalwijk blikken we graag even terug en willen wij langs deze weg alle deelnemers, vrijwilligers van Scouting AZG, Langstraat Media en Jongerencentrum Tavenu en verder IEDEREEN die achter de schermen hard aan dit prachtige evenement hebben gewerkt, bedanken. Het is helaas onmogelijk dit allemaal persoonlijk te doen, maar de volgende personen willen wij toch met name noemen: Nathalie, Erik, Ina, alle sponsoren en ook Ria, Kees, Nelly, Els, Mark, Edward, Tino, Jules en Yvonne… dankjulliewel!!

Dankzij de alle sponsoren en uw deelname hebben we een geweldig bedrag van €40.000, — ingezameld. De goede doelen: Inloophuis Toon, Hospice Francinus de Wind, Stichting de Strohalm, Scouting AZG, Plonsfonds en Stichting ES zijn hiermee gebaat. Dus nogmaals D A N K voor uw inzet!

Een uitgebreide reportage is vanaf vandaag op Langstraat TV (kanaal Ziggo 42) of klik op de link http://langstraatmedia.nl/langstraat-tv/tv-actueel/ We kunnen er allemaal nog even van nagenieten!

Op de vraag of de Santa Run 2018 er zal komen, daar beraden we over in het Nieuwe Jaar! U leest daar vast nog wel over. Voor nu rest ons namens de Rotary Club Waalwijk u allen Santatische Kerstdagen en een gezond, gelukkig en een goed 2018 te wensen! Blijf naar elkaar om kijken!

Hele fijne feestdagen allemaal!