Maatschappelijk betrokken!

Rotaryclubs in Nederland maken deel uit van het wereldwijde netwerk van Rotary International. Deze organisatie telt 530 districten in 200 landen en geografische gebieden. In totaal zijn er over de hele wereld 34.000 clubs met in totaal 1,2 miljoen leden. Rotary in Nederland telt circa 500 clubs met in totaal ruim 19.000 leden.

Het evenement Santa Run vindt dan ook internationaal plaats, rond dezelfde periode. Van London tot Singapore, van Rome tot Sidney…. Enthousiast zetten velen hun beste beentje voor het inzamelen van geld voor het goede doel.

In Waalwijk vindt Santa Run op 17 december plaats, net zoals bijvoorbeeld in Zwolle, Vlaardingen en Oosterhout. Een ‘fun run’ voor het goede doel. De Rotary Club Waalwijk heeft gekozen voor zes lokale goede doelen. Het benoemen van deze goede doelen is beslist geen sinecure. Immers, goede doelen… dat zegt wel heel wat over de overige doelen. Heel zorgvuldig zijn deze door de Rotarians overwogen.

De volgende grote spannende klus is het opzetten van het evenement. Spannend omdat enerzijds de grootste wens altijd een succesvol evenement voor de goede doelen te willen organiseren, en anderzijds ook afwachten op de bereidwilligheid van bedrijven en particulieren die dit evenement maken of breken. Als Rotary Club Waalwijk is dan ook zeer blij met de hoofdsponsoren zoals Van Mossel Automotive, Van de Mierden en DMG. Grote namen en bij velen zeer vertrouwd en zeer bekend.  Waar we nog niet veel aandacht aan hebben gegeven zijn de Ster Sponsoren. We willen ze zeker niet vergeten en zijn buitengewoon trots dat zij zich aan de Santa Run willen verbinden: Rabobank, Van de Zande Makelaardij, Van den Born Carrosserie, Bakker & Bosch Recruitement, KTBA Kwaliteitszorg en KiesZon Zonnepanelen.

Deze Ster Sponsoren tonen hun betrokkenheid met de samenleving en de goede doelen in Waalwijk. Net als de hoofdsponsoren zijn zij voor de Santa Run niet alleen een geldversterker, maar nog veel meer een partner in de opzet van dit fun run evenement.

Met dank aan deze lijst van sponsoren, Hoofd- en Ster Sponsoren, beloofd de Santa Run Waalwijk wederom één groot gezellig feest te worden, voor deelnemers, supporters en kijkers, voor jong én oud, voor mannen en vrouwen, jongens en meisjes, de renners, de wandelaars en huppelaars. Op zondag 17 december kleuren we samen Waalwijk Santantsich mooi rood…

Nog niet ingeschreven voor de Santa Run? Geen punt, bij de zes goede doelen zijn de pakken verkrijgbaar of kijk of de site https://waalwijk.rotarysantarun.nl/inschrijvingen/