Hoofd Sponsor Van Mossel – Elkaar helpen!

Met veel plezier verwelkomt Rotary Club Waalwijk Van Mossel Automotive Groep als hoofdsponsor van Santa Run Waalwijk 2017. Zij ondersteunen niet alleen financieel dit initiatief, maar onderstrepen tevens hun enorme betrokkenheid met het maatschappelijk leven in en rond de regio Waalwijk. Van Mossel is dan ook een bekende en vertrouwde naam in de wijde omgeving. Maar wie zijn ze eigenlijk en wat doen ze precies? We hebben een directielid bereid gevonden deze vragen te beantwoorden.

Van Mossel Automotive is een familiebedrijf dat in 70 jaar tijd is uitgegroeid tot één van de grootste automotive bedrijven in ons land. Het bedrijf telt inmiddels 69 vestigingen verspreid door Nederland, België en Duitsland. Voor velen is Van Mossel Automotive een bekende dealer van vooraanstaande merken, maar zij zijn ook bekend als leasebedrijf en hebben bovendien 15 schadeherstelbedrijven. Van Mossel Automotive doet dus meer dan verwacht! Op https://www.vanmossel.nl/over-ons/historie/ is de historie te lezen.

E. Berkhof – CEO

“Van Mossel Automotive is een familiebedrijf dat sterk gelooft in elkaar helpen. Klein of groot, het maakt niet uit. Als we samen ergens de schouders onderzetten, is alles mogelijk. Daarom vinden wij de Santa Run prachtig! Kerst roept een sterk familiegevoel op. Iedereen kan wegdromen bij deze bijzondere tijd, maar in dit geval gaat het vooral om samen een aantal goede doelen te steunen. Goede doelen die precies dat doen waar wij ook in geloven: elkaar helpen. Dus is het logisch dat wij Santa Run steunen”, aldus één van de directieleden. “Waalwijk en omgeving is vanzelfsprekend belangrijk voor Van Mossel Automotive. We dragen deze regio een warm hart toe. Het is daarom hartverwarmend om te zien dat een dergelijk mooi initiatief weer wordt georganiseerd,” vervolgt hij.

Binnen het bedrijf wordt gestimuleerd om deel te nemen aan de Santa Run. “Ik heb al vijf toezeggingen”, vertelt hij enthousiast. “Meedoen is absoluut een geweldige prestatie. Want hiermee maakt iedere individuele deelnemer het mogelijk om de goede doelen weer verder te helpen. Deelnemers geven een steun in de rug van deze goede doelen,” vervolgt hij met dezelfde enthousiasme.

Op de vraag of hij namens Van Mossel nog een boodschap heeft, komt een warm glimlach te voorschijn. “Wij wensen alle deelnemers een heel erg leuk en gezellige Santa Run en hopen dat er een mooi bedrag wordt opgehaald voor de geweldige doelen die hiermee gesteund worden” laat hij weten.

Kortom: Santa Run Waalwijk heeft een zeer warm en vooral betrokken hoofdsponsor! De organisatie is er heel blij mee! Van Mossel loopt harder dan gedacht… en dat is ook letterlijk te nemen!