Dé huiskamer van Waalwijk!

Eetcafés zijn er overal, met een gastheer en/of gastvrouw die garant staan voor een gezellige ambiance. In Waalwijk staat eetcafé City erom bekend! Sinds 1986 onlosmakelijk verbonden aan de Markt waar Wim en Ina van Cromvoirt hun gasten warm en gastvrij ontvangen. Wie eetcafé City bezoekt, bezoekt als het ware dé huiskamer van Waalwijk. Deze hartelijkheid is de organisatie van Santa Run Waalwijk niet ontgaan. Bovendien staat eetcafé City naar eigen zeggen midden in de Waalwijkse gemeenschap en steunen zij verschillende goede doelen. Wim en Ina hebben een warm hart voor Hospice Francinus de Wind, één van de goede doelen van de Santa Run. Niet alleen op zondag 17 december, maar door het hele jaar heen. Zij hebben in het café en in de zaal daarom een collectebox voor de Hospice staan.

Mede door de warme gastvrijheid én de betrokkenheid bij de Waalwijkse gemeenschap, is de keuze wederom voor eetcafé City gemaakt. Boven in het zaaltje zal de Rotary Club Waalwijk alle sponsoren en andere genodigden van de Santa Run hartelijk ontvangen.

Wie eetcafé City nog niet kent, moet er toch een keer naar toe! In deze huiskamer van Waalwijk kun je niet alleen lekker eten, maar zeker ook gezellig daarna nog blijven borrelen. Of je nu in een romantische bui bent, even vlug een daghap wilt pakken, met het hele gezin uit eten wilt of met een vriendenclub bij wilt kletsen, bij City kun je altijd terecht. ’s Morgens voor een kopje koffie met gebak of een worstenbroodje, ’s middags voor een overheerlijke lunch of ’s avonds voor een diner, je bent er altijd aan het juiste adres. Maar ook voor vergaderingen en zakelijke bijeenkomsten is City een uitstekende locatie.

Neem maar eens een kijkje op de site http://www.eetcafecity.nl/over-eetcafé-city/ Langstraat Media heeft vorig jaar een bijzondere opname met deze hartelijke gastheer en gastvrouw gemaakt ter gelegenheid van hun 30 jarig bestaan. Deze opname is ook op de site te zien.

Tot snel in dé huiskamer van Waalwijk!