Santastisch goed geregeld!

Met plezier verwelkomt Santa Run Waalwijk 2017 een tweede hoofdsponsor: Van de Mierden,  http://www.vandemierden.nl/  een onafhankelijk advieskantoor sinds 1975 in Waalwijk gevestigd. Financiële dienstverlener voor verzekeringen, hypotheken, bankzaken en pensioenen. Bovendien is Van de Mierden ook zelfstandig intermediair van de RegioBank. Een financieel dienstverlener met een totaaloplossing voor geldzaken en verzekeringen. Alles letterlijk onder één dak, dat is overzichtelijk en duidelijk voor hun klanten. Betrokkenheid en vertrouwen voor particulieren en bedrijven staan dan ook hoog in het vaandel.

Natalie en Ad van de Mierden geven namens het kantoor een toelichting: “Als onafhankelijk advieskantoor zijn wij kritisch op de maatschappijen met wie wij zaken doen. Dat hoort ook zo, want we willen het beste voor onze klanten. De samenwerking met verzekeringsmaatschappij Nh1816 gaat inmiddels al generaties terug. Net als in onze filosofie stelt Nh1816 de klant voorop en doet graag iets terug voor de samenleving waarin deze klant woont. Een gezamenlijk sponsorschap voor de Santa Run Waalwijk is daarom een logische stap”.

De betrokkenheid bij goede doelen evenementen in Waalwijk toonde Van de Mierden in de combinatie met Nh1816 al eerder. In 2015 waren zij samen hoofdsponsor van de Liberty Run voor Inloophuis Toon, dit jaar ook één van de goede doelen van de Santa Run. Natalie en Ad vervolgen: “Wij zijn trotse Waalwijkers, lopen zelf graag een rondje hard en kijken ernaar uit om de vertrouwde straten rond het centrum rood te zien kleuren. Ons kantoor staat zelfs (bijna) aan het parcours”.

Van de Mierden hoopt net als Rotary Club Waalwijk op een geweldige opbrengst van de Santa Run. Als hoofdsponsor grijpen zij de kans om vooral aan alle klanten duidelijk te maken dat zij als echt Waalwijks kantoor de regio een warm hart toedragen. Sponsorschap van de Santa Run is een manier om iets terug te kunnen doen voor het welzijn van alle inwoners in Waalwijk en de regio. Maar Van de Mierden doet er nog een schepje bovenop: “Naast de reguliere bijdrage aan de Santa Run hebben we met de coöperatie Nh1816 een extra donatie afgesproken voor één van de zes goede doelen. Onze verzekeringsklanten bepalen aan welk van de goede doelen deze donatie toekomt door hun stem uit te brengen!” Het enthousiasme steken zij niet onder stoelen of banken! “Uiteraard doen we als gezin Van de Mierden mee en ook op ons kantoor zijn de medewerkers enthousiast en zijn zij er op 17 december ook bij!”

Hoe leuk is dat … een hoofdsponsor die met personeel én gezin Santa Run niet alleen financieel ondersteunt maar ook letterlijk hun beste beentjes voor zetten! Gewoonweg santastisch goed geregeld!