Programma

Op zondagmiddag 17 december 2023 wordt voor de zevende keer de Santa Run Waalwijk georganiseerd. Hieronder vind je meer informatie over het programma.

Vanaf 12.00 uur
De winkels in het Waalwijkse centrum zijn tussen 12.00 en 17.00 uur geopend tijdens deze extra koopzondag in verband met kerst.

14.00 – 15.30 uur
Het voorprogramma begint om 14.00 uur op het Raadhuisplein. DJ RonnieTrax en HP Vince zorgen voor de muziek! Onze gastvrouw Judith Leijtens interviewt rond 15.00 uur de voorzitters van de organiserende serviceclubs op het podium. Om 15.15 uur start de gezamenlijke warming-up door Maudy Verhoeven! Haar studio ‘Personal Training by Maudy’ aan de Stationsstraat in Waalwijk is onlangs geopend. Maudy is een ervaren en hooggekwalificeerde personal trainer. De manier waarop zij werkt is uniek. Niet vanuit een algemene methode die voor iedereen ongeveer hetzelfde wordt toegepast, maar vanuit een programma dat volledig en alleen op jou is afgestemd. Taylormade. Zorg dat je op tijd aanwezig bent dus…

15.30 – 17.00 uur
Exact om 15.30 uur wordt het startschot gegeven door niemand minder dan de kerstman. De Santa Run is geen wedstrijd, maar er zijn wel prijzen te verdienen. Er zullen dus lopers zo snel mogelijk proberen het urban trail parcours proberen af te leggen. Maar iedereen heeft alle tijd om de circa 4 kilometer af te leggen. Dit kan zelfs wandelend met de hond of rollend in de rolstoel. Iedereen kan meedoen! Tijdens de run zorgen onze dj’s uiteraard voor muziek en zorgt Langstraat Media voor een livestream vanuit verschillende locaties langs de route die we op groot scherm zullen uitzenden.

17.00 – 17.30 uur
Als alle lopers (bijna) binnen zijn, zal Thom Craane om 17.00 uur een optreden verzorgen. Thom woont in het sprookjesachtige Kaatsheuvel en is een geboren podiumbeest. Op 18 november 2012 komt zijn allereerste single uit: ’Kom maar op’. Sindsdien heeft hij meerdere nummers uitgebracht en zelfs een album. Hij heeft al jaren hetzelfde motto: Van ieder feest een KNALfeest maken!

17.30 – 18.00 uur
Burgemeester Sacha Ausems en Dick van Rhee, directeur Rabobank De Langstraat reiken de prijzen uit en maken het voorlopige resultaat voor de goede doelen bekend.

18.00 – 19.00 uur
Uiteraard zorgen DJ RonnieTrax en HP Vince nog steeds voor gezellige muziek. Om circa 18.00 uur zorgt Bart van Dishoeck dat de voetjes helemaal van de vloer kunnen. Als zanger weet Bart van Dishoeck met zijn vocale kwaliteiten iedereen keer op keer te verbazen. Als DJ heeft hij jarenlang op vele (inter)nationale podia opgetreden en verschillende awards gewonnen. Bart deed in 2021 mee met de RTL-4 hitserie “I Can See Your Voice”. In de eerste uitzending schitterde hij aan de zijde van O’G3ne. Uiteindelijk was Bart namelijk de kandidaat die tot het eind in uitzending mocht blijven en een duet met O’G3ne zong. Met dit duet bracht Bart met zijn vocale talent jury en publiek in extase!